Logo SGH


Książka „Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm”

Fragment wstępu z pracy zbiorowej: T. Doligalski (red.), Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2014. Zobacz również: T. Doligalski – Model biznesowy – definicje i kategoryzacja pojęć. T. Doligalski – Model biznesowy a strategia przedsiębiorstwa. Przedsiębiorstwo bywa czasami postrzegane w naukach ekonomicznych jako czarna skrzynka. Pojęcie […]

Teoria chaosu

Wyznaczenie warunków prowadzenia biznesu jest szczególnie trudne w czasach burzliwych, cechujących się nieregularnością zmian. W takich okolicznościach każda próba syntezy czynników dających przewagę firmie, już na wstępie stanowi duże wyzwanie, a opracowania dotyczące tego zakresu nie wytrzymują próby czasu. Tracą swoją aktualność z dnia na dzień. Dzieje się tak z […]

Najczęściej czytane artykuły w 2011 r.

Poniżej przedstawione zostały najczęściej czytane artykuły w 2011 r.  (według kryterium unikalnych odsłon).  Artykuły w portalu PraktycznaTeoria.pl publikowane są cykliczne, w konsekwencji na liczbę odsłon wygenerowanych przez artykuł ma wpływ data jego publikacji. Katarzyna Nowicka – Współpraca partnerska w łańcuchu dostaw Wojciech Kurowski, Bartosz Baziński, Michał Brzezicki – Prognozowanie kursów akcji i indeksów giełdowych […]



Premium Wordpress Themes