Logo SGH


Wartość w modelu cloud computing

Artykuł ukazał się w Kwartalniku Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej „Przedsiębiorstwo przyszłości” Numer 2 (15) kwiecień 2013, Rok wyd. V Dobór technologii informatycznych wykorzystywanych w przedsiębiorstwie jest przede wszystkim oparty na ich wpływie na redukcję kosztów, wzrost szybkości realizacji procesów biznesowych, a także poprawę integracji pomiędzy aplikacjami.[1] […]

Kreowanie wartości w łańcuchach dostaw produktów niszowych

Fragment artykułu: P. Barczak,  Kreowanie wartości w łańcuchach dostaw produktów niszowych, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie”, 2(27), 2013. Słowa kluczowe: łańcuch dostaw, producenci niszowi, wartość dla klienta, źródła trwałości łańcucha, nisza produktowa, zarządzanie firmami niszowymi, satysfakcja, lojalność Gospodarka globalna wpływa na zmianę procesów poznawczych klientów. Stają się oni coraz bardziej świadomi, […]

Zarządzanie strategiczne a przedsiębiorczość nowych mediów – perspektywa małych i średnich firm.

Fragment rozdziału: J. Klimek, Zarządzanie strategiczne a przedsiębiorczość nowych mediów – perspektywa małych i średnich firm, [w:] , Przedsiębiorczość nowych mediów – analiza modeli biznesowych firm internetowych, I. Hejduk (red. nauk.), Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013. Zobacz książkę: “Przedsiębiorczość nowych mediów – analiza modeli biznesowych firm internetowych”   Współczesny, wirtualny świat, musi […]

Książka „Inwestowanie. Spekulowanie. Kolekcjonowanie”

Książka: Agata Adamska, Andrzej Fierla (red.),  Inwestowanie. Spekulowanie. Kolekcjonowanie, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2012. Od zarania dziejów ludzie pragnęli pomnażać swój stan posiadania. Jedną z metod powiększania majątku, jakie wykształciły się procesie rozwoju społeczeństw, jest inwestowanie. Z czasem pojawiły się rynki finansowe, które znacznie ułatwiły to zadanie. Inwestowanie jest zadaniem niełatwym, bo nie […]

Ukryty wymiar gospodarki cyfrowej

Internet staje się podstawą handlu, pracy, rozrywki, opieki zdrowotnej, zdobywania nauki, dyskusji. Znajduje się w nim ogromna ilość informacji prywatnych (np. zamieszczonych w sieciach społecznościowych, rejestrowanych podczas zakupów, zbieranych przez indywidualnych przedsiębiorców, itp.). Ilość danych rośnie w tempie wykładniczym. W sierpniu 2010 roku na konferencji „Technomy” Eric Schmidt, ówczesny prezes Google […]

Książka „Sektor bankowy – motor czy hamulec wzrostu gospodarczego?”

Książka: S. Kasiewicz, L. Kurkliński, M. Marcinkowska, Sektor bankowy – motor czy hamulec wzrostu gospodarczego?, ALTERUM-WIB, Warszawa 2013 ALTERUM Ośrodek Badań i Analiz Systemu Finansowego wydał książkę Sektor bankowy – motor czy hamulec wzrostu gospodarczego? autorstwa S. Kasiewicza, L. Kurklińskiego i M. Marcinkowskiej, Warszawa 2013 (stron 202, ISBN 978-83-922099-3-5). Jej […]



Premium Wordpress Themes